THInC - Summer School 2022

De 3 a 10 de julho de 2021
Resumo

The summer school is aimed at tourism professionals, undergraduate and masters students who are looking to improve their tourism knowledge, by immersing themselves in an experiential-learning journey within a real-life of community-driven transformative tourism project and working alongside academic experts to connect theory to practice.

How to Apply
Students should send a short motivation letter (max. 500 words), listing their prior tourism knowledge and interests and indicating their level of English (B2 required): Este endereço de email está protegido contra piratas. Necessita ativar o JavaScript para o visualizar.

Important dates

• Apply by: 10th April, 2022
  • Acceptance letters: 6th May, 2022
  • Registration/Payment in full: 2nd May, 2022